Kodinkoneketju Gigantti perusti huutokaupan Facebookiiin. Palvelusta tuli niin suosittu, että palvelinkapasiteettia piti heti kasvattaa.
Gigantin Facebook-tykkääjille suunnatussa huutokaupassa on myynnissä yksi tuote kerrallaan ja lähtöhinta on nolla euroa. Huutaminen ei maksa mitään ja korottaa voi 10 sentillä.
Gigantin päätavoitteena oli saada lisää sosiaalisen median kontakteja.
Toisaalta ketju halusi verkkokauppaansa lisää kävijöitä. Verkkokaupan myynti ja kävijämäärä ovat suorassa suhteessa keskenään. - Gigantista tykkää jo yli 30 000 ihmistä. Huutokauppa ja siellä myytävät tuotteet ovat myös synnyttäneet eloisaa keskustelua Gigantin Facebook-sivulle, kertoo Gigantin eCommerce Manager Jani Salo.
Palvelun suunnitteli ja toteutti Verkkojulkaisut Oy .
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita kommenttisi tähän...